Orkidku Dah Berpindah Laman



Wah2..berkurun lama tak update di sini..makin hari badan makin berat..Alhamdulillah sudah masuk bulan yang ke-7..sabar dan ada sikit nervous menunggu saatnya yang bakal tiba..untuk kawan2 yang bertanya khabar, saya sihat Alhamdulillah...terima kasih kerana ingatkan saya...terharu sungguh..

Hari weekend yang lepas, adik saya datang menjengah..lepas pregnant ini la first time saya jumpa dia..al maklum dia sibuk dan saya pun tak lalu nak jalan jauh2..kami ke Anakku warehouse sale cari barang sikit2..barang2 bulky..yes ..great saving..jimat separuh beli belah di sini berbanding beli di shopping complex..

Sebagai upah dia temankan saya ke sana...uhuk2...saya telah sedekahkan hampir 90% okid2 saya yang tak seberapa tu kepada dia...kesian saya tengok2 okid2 tu..kuning2 dan tak bermaya...mudah2an di tangan dia..segar semula pokok2 tu..jadi okid2 saya telah travel 200+km ke Selatan dalam kereta Angah..di seat belakang dan bonet nya..pagi tadi dia telefon, cakap rumah dia dah seperti hutan mini..sekarang di laman saya tinggal 5-6 pasu saja..takpalah..saya pun rasa berdosa tak jaga pokok2 tu..mereka deserve environment yang lebih baik..

So itu ajelah update saya pasal pokok2 saya yang dah berpindah laman..insyaallah, kalau ada post2 bunga, mungkin bunga yang dari laman bunga baru di Selatan..atau saki baki bunga yang tinggal atau foto2 dr pameran bunga sahaja...

Ini gambar2 yang sempat disnap sepanjang pertapaan ..







Sekian