Ijok

Hari smlm, lepas lunch (kol 4ptg)..terus ke Ijok..nasib bukak kali ni..haritu pergi tutup...memang cantik menarik n d bomb..tujuan nak beli kinta weed cutting and memang murah compared to other nurseries..tak beli banyak pun. cuma beli yang takde dlm stok aje...







dialog ku ngan makcik Zaleha :
MZ : pok pek pok pek, mah (anak dia),,kenapa pokok ni macam ni..tercabut macam ni..aku dah ikat dia ni..habih akar dia nanti terencat.ni yang aku tak berkenan ni,,
aku : he he he
MZ : sambung pok pek..kita nak buat cantik..dicabut pulak..memang la kita berjual,,tapi kita nak jugak buat cantik..
aku : aah kan makcik..buat hiasan (membakar nampak)..
MZ : dik jadi tak pokok tadi tu..
aku : tak dulu makcik, ambik yang ada ni je..(2 3 kerat cutting ..)
aku : dlm hati..(alamak makcik mood x baik..ade customer cabut pokok hiasan dia..yang not for sale kat atas tu...lenkali datang lagi lah,,,tapi smpt gak rembat dorritis sepasu 2..MZ cakap dorratis huhuhuu....)..lawak makcik leha ni rupanya..

All n all, selain terhibur tengok keliling umah dia yang cam taman bunga tuh...dah sempat tanam azam,,nak buat taman cam umah makcik Leha..huihuhuhu..pasannye...pokok dia memang gemuk2 & sihat2 cam tuan dia..jangan marah makcik Zaleha dari Ijok Nurseri...:P
***gambar 4 & 6 ada beli..gambar 6 bukan kinta, tp beli jek lah..:D