Keiki keiki..

Di Cari, selain bertukar2 pandangan mengenai orkid, kita juga barter trade orkid..niatnye ikhlas nak tolong happykan sesama kawan..ini antaranya..Dendro Anosmum, Dendro (I Dont Know the Name but it is so marvellous looking..) & spatho. Thanks to Para, Alifinara, BungaZaleha, TTeja yang sungguh baik hati sudi beri saya keiki...Now the most satisfying part here is when u see the keiki suddenly appears out of the blue..
Dulu, saya cuma guna baja tahi kambing..lepas tu hasilnye kurang memuaskan lah...lepas tu saya bertukar ke 2 baja ni..from green acre..sebotol dalam rm12..1 penutup 1 liter air..seminggu sekali..hasilnye..wallah la..cuba tengok akar pokok ni lepas kena sembur ngan baja ni..Tak terkecuali, anak2 spatho bukan main berlumba2 menunjukkan diri..



sekarang ni saya sedang mencuba baja seaweed BGreen..hari ini baru kali ke 2 saya sembur pada pokok..murah je regenya..RM5 aje..sama cara, seminggu baja sekali..